#584

 

Mitt album Bergslags bilder på Jalbum

försvann från Jalbum

Säkert mitt fel att jag gjorde någonting som inte blev så bra

Men nu så är det tanken att jag ska lägga tillbaka bilderna igen

Bit för Bit

Det blir lite pyssel med det nu under vinter tänkte jag  

Jag började med Engelsbergs Bruk albumet 

det blev ett samlat album därifrån

fotat under både sommar och vinter

olika år tror dom första bilderna blev fotade 2010

Många av bilderna går i repris

sorry för det !

Men av olika årstider eller år

https://pentaxfoto.jalbum.net/Bergslags%20Bilder/Engelsbergs%20Bruk/ 

6 kommentarer:

  1. ...an area that I would love to visit.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much Tom
      I wish you could have been with me

      Radera
  2. Perfectly framed shot. Almost a cinematic perfection.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much Bill
      It is the original picture

      Radera
  3. Great design and majestic facade

    SvaraRadera