#427

Igår kväll och natt skulle man kunna

kalla för

den sista natten med gänget

Det var denna lördags kväll det var folk fest på folkets parks område i Fagersta

och på klubben Beautytown Cruisers

det var den sista helgen av semestern och nästa vecka så börjar dom flesta 

att jobba igen 

och även jag inräknad på det

Sofie Svensson och dom där

och Drängarna var där och show med musik 

mellan kl 22,00 och kl 01,00

Drängarna var första gången för mig

har aldrig sett dom bara hört dom

Sofie Svensson och dom där

ja dom spelas flitigt vart fall i bilen

och jag har sett dom flera gånger 

en del av dessa i bandet är jobbar kompisar på jobbet mitt 

som både spelar och filmar under deras gig 

dessvärre så blev jag med på film

men jag sade till att han skulle ta bort det 

om han nu så vill ;-)


Min system kamera fick även vara hemma denna gång med

man vill ju inte ha så mycket att släpa på när man är på fest

så Mobilen min fick vara ännu en gång kamera åt mig
































4 kommentarer:

  1. ...it looks like a fun and colorful night.

    SvaraRadera
  2. Buena noche de fiesta. Has hecho unas buenas fotos a pesar de las dificultades que entraña las luces del escenario.
    Feliz domingo.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much
      It can be difficult to photograph scene lighting with a lot of colors
      I only had my mobile phone with which I took pictures
      have a nice sunday

      Radera