#79

 Nu när jag har fått slut av bilder från arkivet

så tänkte jag börja med nått nytt i stället

så där ibland då och då !!

tills vart fall jag kommer på nått nytt att fota

jag plockar ner en vinyl skiva från hyllan

fotar den

kan hända att någon kanske känner igen

någon av dessa vinyler som jag jag har

och har den samma i sin vinyl hylla



 och den första vinylen som jag plocka ner från hyllan blev
denna artist
och för att tillägga så är johnny som ung
väldigt lik min pappa då han var ung
i ansiktet 
jag var tvungen att visa min fru
och jag fråga vem liknar johnny frågade jag
 Dig och din pappa Arne sade min fru 

4 kommentarer:

  1. "Ballad of a Teenage Queen" was written by Jack Clement. You may enjoy this 1958 Sun Records version.

    https://www.youtube.com/watch?v=f-c1bKIU69o

    SvaraRadera
  2. Att vara lik Johnny Cash är inget man behöver skämmas för om jag säger så.

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej verkligen inte
      men det är så lustigt att han och min pappa hade ett liknande utseende i unga år
      tack Tony

      Radera