#74

 En bild från dagen


Denna bild är ifrån igår

men den får bli av dagen i alla fall

för jag har inte nått annat idag

Igår morse var jag och hämtade ut ett själv test

av covid helt gratis på vårdcentralen

just nu så får man tydligen fixa med sånt här själv

tidigare så har dom gjort testet på vårdcentralen

och nu så väntar jag ivrigt på ett svar

så jag får börja jobba igen på jobbet 

för jag är nästan 100 på att jag inte har nått Corona i mig

men så länge jag inte vet nått annat så är jag isolerad här hemma tills svar kommer

och det är väl så här det ska fungera om vi ska få någon ordning

på denna pandemi 

att folk testar håller sig hemma i väntan på svar

och framför allt att man går och vaccinerar sig 

Jag har 3 doser i mig

men ändå så kan man få en lättare känning av Corona

så klart

jag har haft ont i huvudet vart svettig på kroppen

nattetid i sängen 

och har vart väldigt snorig i näsan 

med nästäppa 

en helt vanlig förkylning tror jag

men för att vara på den säkra sidan

så testade jag mig för att inte smitta andra personer 

eventuellt 

men nu så vill jag ha ett svar från 1177 !!

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. yes really and unfortunately we will probably have to live with this in the future

      Radera