#78

 Updaterat album


Bilder här.......

https://pentaxfoto.jalbum.net/Bergslagen/G%C3%A4rdsj%C3%B6bo%20smedja

När jag även gjorde en sökning på denna smedja

på söktjänsten duckduckgo 

på internet så kom jag upp på en massa träffar

på min sida eller sidor !

inte bara av smedjan utan alla mina övriga bilder också  

skulle bara kolla om det fanns någon historia om denna smedja

men i stället så var det bara en massa länkar till mina sidor 

jag föredrar att använda mig av duckduckgo tjänster och appar 

både av Windows och Linux 


2 kommentarer:

  1. Svar
    1. A Saab model, Aero is a model name of a particular model from Saab
      There is also a model called Viggen
      Saab has its past from aviation and the air force
      hence their special names on their car models

      Radera