#113

 Kom ihåg när jag köpte min första

vinyl skiva av Jerry Lee Lewis än idag

Det är inte denna skiva dock !

det är en annan som kommer senare

Men jag var länge väldigt stort fan av Jerry Lee Lewis

The Killer 

och är det fortfarande när jag väl lyssnar på han

och det är just när man lyssnar på en skiva

som man kommer ihåg hur stor den artisten var

för en annan 

Denna vinyl  heter Country Class 

och är en ren Country vinyl av Jerry 

Den står rätt så högt i kurs av samling

om jag har förstått det rätt 




6 kommentarer:

  1. Svar
    1. i like his music like i do with johnny cash
      thanks Tom

      Radera
  2. Svar
    1. Yes indeed he has been with for many years
      Last man standing I think it's called
      Thanks Bill

      Radera
  3. Marrying his 13 year old cousin didn't help his career much. An interesting fact: Jerry Lee Lewis and his cousins, Mickey Lee Gilley (Country Singer), and Jimmy Lee Swaggert (TV Evangelist) all learned to pound the piano in the same manner from the same man.

    SvaraRadera
    Svar
    1. I just like his music only
      he is a classic and a Last man standing
      Thanks Bill

      Radera