#1121

 200 828 visningar

Förr i tiden då jag använde mig av google

så kunde jag skicka in bidrag till google maps

om platser som jag besökte 

då och då så skickas det ut meddelande till mig

av antal visningar av mina inskickade bidrag 

fast jag inte använder mig av google maps längre

och i förra veckan så var det uppe i 200 828 visningar

på min sida

det som ligger som nummer 2 av visningar

är denna plats

https://pentaxfoto.jalbum.net/Naturreservat/Limstens%20gruvan

den har visats 21 708 gånger 

och jag har 49 stycken bidrag för övrigt

man kanske ska börja använda google maps igen

8 kommentarer:

  1. ...things are so green and beautiful.

    SvaraRadera
  2. No me extraña, con las buenas aportaciones fotográficas, que llevas hecha. También yo tengo algunas fotografías metida en ese medio, pero referida a los hoteles en que he estado.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much ventana
      It is good if one can contribute something

      Radera
  3. I used to submit photos to google reviews as well. But free work for their advertising. So i stopped

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes, it is a bit like that, unfortunately
      someone is always going to be the winner
      Thanks roentare

      Radera