#1106

 Igår lördags

så åkte jag upp till riddarhyttan för en tur på eftermidagen

det är mycket vinter sport och skidor nu på tv

som jag följer 


Men efter det så tog jag bilen upp till riddarhyttan

dels för att kolla om vägen upp till haraldsjön var åkbar

och det var den

Vägen är hård fortfarande av is

och plogat har det varit under en längre tid nu

det är timmer transport på den vägen


 och gruvan i bäcka brukar för det mesta

bli avbildad av mig då jag är där 

https://pentaxfoto.jalbum.net/Pictures%20from%20the%20day-Bilder%20fr%C3%A5n%20dagen/2024-03-02/

10 kommentarer:

  1. ...this morning, we looked like this!

    SvaraRadera
    Svar
    1. We've had some foggy days now
      But the cold is back again
      Thanks Tom

      Radera
  2. Love the misty theme in the album

    SvaraRadera
  3. Mysterious, but it draws me in...

    SvaraRadera
  4. Bien aprovechado el sábado, con esta gran salida.

    SvaraRadera
  5. Jättemysiga bilder du fick till.

    SvaraRadera