#1300

 Ja vad gör man då hemma när man är sjuk ifrån sitt jobb

ja jag läser aldrig böcker

och har aldrig gjort det 

jag fattar i alla fall inte vad jag läser för nått

så det är lika bra att låta bli då med böcker 

om det inte är fakta böcker och historia böcker

dom läser jag

Men jag ser mycket film

oavsett om jag är sjuk eller inte

och nu är det den rätta tiden på året att se film tycker jag

jag har rotat ner mig i svt utmärkta arkiv 

där finns det mycket bra program och film och serier

nu så har jag börjat se på tv serien zonen

en thriller serie av 6 avsnitt

handlar om militära hemlighter uppe i norra sverige 

och svenska staten försöker att tysta ner händelsen

som hämtat ur verkligheten om man säger så

men dom lyckas inte så bra med det att tysta ner

delar av den svenska artist eliten är med 

vill jag kalla dom för

för dom är bra så som

peter haber och ingvar hirdwall

tomas norström med många flera

en helt okej tv avnjutning om kvällarna

https://www.svtplay.se/zonen

 

Tidigare så har jag även klarat av 

dubbel stötarna och dubbel svindlarna 

studio rektorn spelad av Björn Gustafson  

är ju hur bra som helst i denna lång serie 

https://www.svtplay.se/dubbelsvindlarna

3 kommentarer:

  1. I usually watch TV and try to sleep more when I am unwell. Take care Mikael.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much ananka
      TV is good sometimes

      Radera
  2. ...I haven't been feeling well, I rest a lot.

    SvaraRadera