#1051

 Så här på årets sista dag

fick det enbart bli bilder från min mobil

Men annat var bestämt

jag brukar ta mig en runda med bilen

och avsluta året med bilder

Men eftersom ett hjul lager på bilen är

dåligt vänster fram

så beslöt jag mig att vända hem igen med bilen

ett nytt lager är beställt 

jag tycker att det börjar att brumma för mycket från hjulet 

Men här hemma så går nyårs firande i en mycket lugn

och i en skön takt

jag har till och med hunnit med att ta en snabb

sömn i soffan efter den goda maten som min fru tillagade 

så man för väl se om jag håller mig vaken till

tolv slaget 

jag har blivit så kvälls trött av mig på senare år

men å andra sidan så är jag uppe i gryningen i stället 

Ha ett fortsatt trevligt nyår 

så ses vi på andra sidan år 2024 igen

https://pentaxfoto.jalbum.net/Pictures%20from%20the%20day-Bilder%20fr%C3%A5n%20dagen/2023-12-31/

8 kommentarer:

  1. I'm trying to avoid dozing off right now, and it's only 11am! Happy New Year, and I hope your bearing gets taken care of.

    SvaraRadera
    Svar
    1. I managed to stay awake all night
      It's something that I usually have a hard time with
      Thank you very much Bill

      Radera
  2. ...I'll be back to see you in 2024.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolutely Tom, we have to do that
      Thank you very much Tom

      Radera
  3. Happy new year to you, My friend. Your photography has a unique style that I love visiting so much

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you very much my Friend
      I enjoy your blog also very much

      Radera
  4. Preciosas fotos, de un frío invierno. Es el clima, que ahora nos toca pasar.
    Feliz 2024.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you very much Ventana
      Have a wonderful 2024

      Radera