#662

 Idag men för 10 år sedan


För 10 år sedan så åkte jag med en svart Saab 9-5 

Med denna Saab så körde jag fast i snön otaliga gånger 

på vintrarna 

Blev så när jag körde fram på vägar som jag inte skulle in på 

Men körde in ändå och då får man skylla sig själv att det blev så

Före denna modell så hade jag en Saab 9000 

och efter denna svarta Saab 9-5 hade jag en volvo xc70

Högst betyg av mig av dessa 3 bilar är modellen

Saab 9000 

jag gillade den modellen 

robust men ändå smidig och snabb och med en saab körglädje


 



för 10 år sedan idag så var det mera snö kvar än det är idag



Gruvan i Bäcka hamnar på mina bilder nästan jämt 

varför vet jag inte


Kullen

Morfar och Mormor hus en gång i tiden 

dom gjorde en avverkning av skogen här för 10 år sedan

då kom kullen fram genom skogen och man kan se den från vägen

 




2 kommentarer:

  1. ...the snow is beautiful, we have none today.

    SvaraRadera
    Svar
    1. It's gone here with it's mostly just ice left

      Radera