#647

 Garphyttan nationalpark

åkte jag till en dag efter jag hade kört min fru till

Busshållplatsen i Örebro station 

Hon med vänner skulle ner till Ullared köpcenter 

efter hon hade kommit hem igen sent på kvällen

så hämtade jag upp henne igen på samma plats 

Vi hade husvagnen med oss

och först så tänkte jag lägga mig på en camping i Fjugesta 

och gjorde det med 

Men det var en såndant liv och väsen där så det gick inte att vara kvar

så jag åkte vidare mot Örebro igen 

och funderade vart jag skulle ta vägen 

Kvällen innan så hade vi vart på festplatsen Gropen 

och hade haft roligt tillsammans 

det var dans där till Larz kristerz på festplatsen 

Gropen ligger i Fjugesta det med som campingen låg

Men hur som helst så hamnade jag uppe i Garphyttan tillslut

backade till husvagnen där och fick mig några timmars

välbehövlig sömn för ett tag fram på eftermidagen 


Tog sedan med mig sedan kameran och började på att utforska

naturen där 

Finns en del korta leder där i garphyttan

jag tog Bergstigen som är på 3 km 

det ska vara den längsta leden där


Jag fotade analogt med film i kameran

kvällen innan på festplatsen hade jag fotat Digitalt 

Men när jag skulle fota natur så blev det med film i kameran 

det jag inte fattade innan

det var att jag hade bara ett antal rutor kvar på film rullan

innan den var slut i kameran

så dessa bilder var det som jag fick på film därifrån

 













 


8 kommentarer: