#1246

 Innan jag gick och lade mig igår kväll

så titta jag ut genom fönstret 

och såg den så kallade super månen 

greppa mobilen och fota den av 3 bilder 

för system kameran ligger på en annan plats just nu 

det är en rätt så skaplig zoom på denna mobil

jag har inte sett ännu något annat märke som har en sådan kraftig zoom

som min Huawei har 

den har 50 * zoom om man vill 


Inget märkvärdigt alls

bara 3 bilder på en normal full måne 

men den såg lite arg ut där den låg kring molnen 





10 kommentarer:

  1. ...it was so cloudy here that the moon couldn't be seen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes, we had clouds with us
      The moon later disappeared into the clouds
      Thanks Tom

      Radera
  2. Progresivamente nos vas acercando la luna.

    SvaraRadera
  3. That’s such a neat capture! It’s amazing what a good zoom can do, especially on a mobile phone. Even a “normal” full moon can look quite dramatic with the right angle and lighting. The way it peeked through the clouds must have made it look quite striking. Thanks for sharing your nighttime view!

    Just posted a new blog update! I'd love for you to check it out and share your thoughts. Your feedback means a lot! https://www.melodyjacob.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much melody
      You have a fantastic blog

      Radera
  4. Glad you managed to capture it. Looks super and good photos on the Huawei. I used to have the P20 Pro and it was such a good camera, really great for macros. :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much ananka
      I still have my p20 pro also use it every day

      Radera