#1239

 Ja det hände även en gång till igår

sommaren 2024 börjar sakta ta slut så det gäller att passa på

så länge det går och åka med öppna vindrutor på bilen

Igår så hände det i Smedjebacken nästan på hemma plan för oss 

första gången som jag körde här 

vackert ordnat med trafik vakter ifrån klubben  

stanna och släppte på trafiken så den flöt på 

sånt uppskattar den som kör bilen 

sitter man i baksätet så tänker man inte på sånt

det vet jag 

Träffa på många vänner och kompisar så klart 

Högt tempo och glatt humör 

sammanfattningsvis 

en skön sen sommar kväll utan regn 

jag fota hela kalaset med min gamla Huawei mobil p20 pro 

den har fyllt 6 år nu och var klassat som kamera mästare 2018

och visst håller den klass än

men har tappat en del tycker jag idag

förvånings bra i mörker fortfarande tycker jag  


https://pentaxfoto.jalbum.net/Vehicle/Smedjebacken%20Crusing%202024

3 kommentarer:

  1. ...Mikael, thanks for taking me to the care show, I wish that I could have been there in person.

    SvaraRadera
    Svar
    1. It would be very nice if you would come with me in the Cadillac
      Thank you so much Tom

      Radera
  2. These are gorgeous car Mikael. I really like the old cars :-D

    SvaraRadera