#1221

 Det är inte bara på Gotland som jag har fotat denna semester

jag har fotat ovanligt mycket denna sommar tycker jag själv

det har varit gotland och folkes park och bil träffar 

bland annat

och som ifrån denna onsdag den 17

då var jag och min dotter ner till Västerås

och besökte Valby Friluftmuseum 


Jag slog ihop dessa bilder tillsammans med dom äldre bilderna

men som vanligt så står det New på dom nya bilderna 

https://pentaxfoto.jalbum.net/Mixed%20Places/V%C3%A4ster%C3%A5s/Valby%20friluftmuseum/

11 kommentarer:

  1. Wonderful photos Mikael. Loving all the animals. That is great your daughter got to feed them too. Is your daughter interested in photography? My girl is 5 years old and I am trying to get her into nature and photography.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much ananka
      My daughter sometimes just takes pictures

      Radera
  2. ...Mikael, you sure have a collection of critters.

    SvaraRadera
  3. The animal photos are absolutely beautiful.

    SvaraRadera
  4. Your animal photos are absolutely beautiful.

    SvaraRadera
  5. So many animals there. The interior of the cottage is very nice

    SvaraRadera
  6. La mirada mu fija. Se preocupa por las intenciones de la persona que lo ha fotografiado. Ahora voy a proceder, al ver la toralidad, de tus imágenes.
    Un abrazo.

    SvaraRadera