#1212

 

Inom en snar tid nu

så kommer vi att åka över östersjön och till Gotland 

Hoppas på bra väder så klart

men det får gärna vara lite kallare än vi har nu

30 grader varmt är för mycket för mig 

så jag kommer inte vara tillgänglig här på bloggen

inom en snar framtid 

utan det blir igen när vi kommer hem igen
 

Jag sitter nu vid en windows 11 dator

och jag är inte så hemma med deras skärm inställning

hur den ska ställas in 

jag använder samma inställning som i Linux datorn 

men jag upplever att bilderna här blir för små i storlek 

man kan luras av skärm inställningen

Hur upplever ni !!! 

7 kommentarer:

  1. I am not the best person to ask lol...I was using an old Vista computer until a few years back. I kinda miss XP! Using Window 10 Home on a laptop from 2017 that I "stole" from my partner after my computer died!

    These are great photos :-D Please send some of your warm weather here. It feels like winter over here and I cannot believe how cold and wet it has been for this time of year :-|

    SvaraRadera
  2. ...I wish you smooth sailing!

    SvaraRadera
  3. Happy snapping and enjoy nature. Love the coastal views

    SvaraRadera
  4. Smooth sailing, Mikael. Your photos look fine to me too.

    SvaraRadera
  5. Por las fotografías que observo, mereció la pena visitar esa zona.
    Que tengas un buen fin de semana.

    SvaraRadera
  6. Ser bra ut. Jag har webbläsaren att visa på 100% storlek och Windows egen skärminställning på 125% på "Skala och layout" som inställd och är rekommenderad av Microsoft/Acer för denna typ av skärm 16 tum - 1920x1080 px.

    SvaraRadera