#1205

 Igår så var jag en rätt så upptagen man av mig


När jag kom hem ifrån jobbet mitt 

så blev det en gräsklippning av 2 timmar








och i mellan varven lite mobilt foto


 När tomten var klar och gräsmattan

så var det att byta bromsskivorna på bilen

Här så ligger dom och väntar på att bytas ut

ny lackerade och klara


 För dom gamla tyckte inte bil provningen

var så snygga

och jag var berädd att hålla med dom

men det blev bara värt att veta

Nu så ser det mycket bättre ut med dom nya 


 


10 kommentarer:

  1. The daisies look very pretty. Good luck with your car inspection. I remember those days and glad I don't drive anymore.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much Bill
      A lovely summer flower for me

      Radera
  2. Those brakes do look better and will work better! My partner changed the brakes on his old car, a 5 Series BMW. Sadly, he had to let it go. I liked driving it.

    Great photos from around your garden :-D

    SvaraRadera
  3. Se ha quedado todo precioso. Buen trabajo has hecho.
    Feliz domingo.

    SvaraRadera
  4. ...you are a gardener and an auto mechanic.

    SvaraRadera
    Svar
    1. I'm trying anyway
      Thank you so much Tom

      Radera
  5. The daisy shot in the middle is most striking. Good to keep busy

    SvaraRadera