#881


Sverige går sämst i hela eu

med den lägsta tillväxten 

Har gått från 4 plats till nummer 12 

på kort tid

och nya skyhöga räntor är på väg 

för hushållen och företag 


Men det struntade jag och min dotter igår

Vi tog bilen och åkte ner mot Västerås 

för en stads kväll hon och jag







Min dotter kan aldrig ha råd

med att äta ute allt för ofta 

så självklart så tog vi oss en lite finare middag

ute igår på mitt beslut

Hon har inte heller bytt sina glasögon på 

4 år och kontrollerad hennes syn 

Jag fick reda på igår själv att min syn

har blivit 50% bättre 

efter jag hade besökt en optiker för nya glasögon  

men hon har inte råd än så länge med sånt

Vi måste lösa det på nått sätt 








 Ett av Västerås vanligaste foto motiv 

Många vänner


 



Avsluta med att besöka cafe

kalle på spången som ligger trevligt

i gamla stan





 

Konstigt namn på Hamburgare



Hela fotat med min mobil


3 kommentarer:

  1. Wonderful to see an urban area without homeless encampments and graffiti.

    SvaraRadera
    Svar
    1. But they had shootings yesterday, one died unfortunately
      Luckily, we didn't notice any of it
      But that was in the evening
      Otherwise, a beautiful and nice city
      Thanks Bill

      Radera
  2. ...this is a wonderful area and I thank you for taking me along on the tour.

    SvaraRadera