#880

 Idag men för  10 år sedan

så var jag ner till Västerås

och besökte

Anundshög

och Ängsö slott








Tänkte på det

Gårdagen så hade jag varit i Grängesberg

och dagen nu så var jag ner till västerås

och morgon dagen för 10 år sedan 

så var jag ute och fotade på en annan plats

Måste ha varit under en fredag till söndag 

för  10 år sedan 


Som det är idag så äter jag Hjärt medicin

och medicin för högt blodtryck

och medicin för högt kolestrol 

och en annan för tryck i bröstet 

Man hade en annan ork för 10 år sedan 

i kroppen 

Då kunde man inte förstå vad högt blodtryck var för nått

eller hjärt medicin 


Men det är ju klart att ingen från min släkt och familj

har ju passerat 70 år knappt

Ja min mamma fick bli 74 år i så fall

4 kommentarer:

  1. ...I love the red tile roof.

    SvaraRadera
  2. The stone arrangement is interesting. Controlling risk factors for vascular disease is important.

    SvaraRadera
    Svar
    1. This whole place is of a very ancient history
      a very old place
      Thank you so much roentare

      Radera