#460

 Även med i folkets park i kärrgruvan

var bandet Pat Razket 

Ett musik band som spelar och sjunger och uppträder

som ett gäng pirater likt pirates of caribbean filmerna

Hade varken hört dom eller mindre sett dom innan 

dom blev en överraskning för mig 

en bra överraskning 

det var mer eller mindre en show dom bjöd på

eller varför inte kalla det för en teater

en rock teater 

Det stora bandet härstammar från olika hörn här i länet 

men jag tror att dom utgår från västerås  

en av artisterna som jag själv kallade för meatloaf 

bara för att han påminde om han  

tyckte att jag var imponerande med kameran 

jag var över allt och jobbade som tusan med kameran sa han  

efter en liten pratstund efter showen 

 

själv så var jag inte nöjd med alla bilderna från kvällen

i kärrgruve parken

som jag har sagt innan så beter sig autofokusen i kamera huset

inte så bra längre

kamera huset börjar bli gammalt efter många exponeringar nu 

 

Bilder och album finns här

https://gallery.jalbum.net/sv/browse/user/album/2025835 

8 kommentarer:

  1. ...Mikael, you captured some fabulous images at the show.

    SvaraRadera
  2. Great image! I bet that was a fun band :-D

    SvaraRadera
  3. I checked your albums. These look fantastic! You are a natural in getting light right.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much roentare
      I try not to flash as much as possible

      Radera
  4. Wonderful photo. Sounds like an interesting and fun band!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much
      It's a very fun and great band to watch

      Radera