#455

Things I can dream about at night 

 


 Några bilder som jag har fotat och som är tillagda till en bild

Jag har en förmåga att kunna drömma drömmar liknande denna bild

tror det kan bero på stress och orolig kropp

men jag brukar som oftas besöka ett hus ett öde hus

som ligger bakom vår gamla vedbod i riddarhyttan i skogen

där fanns det inget hus bara skog

men i drömmen så finns där det ett stort övergivet hus som är fallfärdigt

där så brukar jag träffa på släkten min

som inte finns kvar längre i detta liv

och dom brukar undra vad jag gör där ........nu ! 


ja konstiga drömmar finnes 

men nu så har jag redan kommit på vad jag ska göra för nästa montage bild 

det är kul detta mår ni tror

ett kul tidsfördriv 

tid som jag egentligen inte har

har massor att göra ute fortfarande 

men jag tar mig tid på kvällarna

 

8 kommentarer:

  1. ...you are ready for Halloween.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes just yes I had forgotten that it is soon
      Thanks Tom

      Radera
  2. Beautiful montage. It does look like something from a dream, and interesting that you have the same recurring dream. It must have some significance!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you very much
      Dreams can be weird by themselves

      Radera
  3. This is good, I like it because there is a lot going on!

    Dreams are totally mental and crazy aren't they! I used to write mine down, but often find I wake up and don't remember them!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you very much
      It may be memories perhaps that remain in memory

      Radera
  4. For decades I dreamed of things and places I knew-- but in my dreams these places were filtered throught the eyes and mind of the young child I was when I first saw them. No place in my dreams looks exactly like reality-- ever.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you very much Bill
      I can dream true dreams sometimes it's a little scary

      Radera