#355

 


Efter simas så fortsatte jag mot skärsjö gruv område
har inte åkt denna väg på ett bra tag nu 
och upptäckte att det har vart rejäla skogs avverkningar här på skogen


blir så då att det blir lätt att tappa bort sig då i skogen
och man känner inte igen sig 



Men tillslut så kom jag på rätt spår
och började känna igen mig





dom gamla gruvhålen börjar mer att likna skogs insjöar 






Grund kvar från den gamla dynamit källaren tror jag

eller redskaps bod 


mycket skog som hade blivit offer av stormar från sjön




Personligen så tycker jag att detta är en vacker natur

i detta område

gått om korp här i skogen med
men inte idag






Innan jag åkte hem igen så tog jag mig en stund med en kopp kaffe med hembakt



sen så åkte jag hem för väntande revbensspjäll från köket hemma 
till Lunch 

2 kommentarer: