#282

 Tog vägen över Bastnäs på vägen hem

sägs att det har vart skade görelse vid gruvan där

och jag skulle se hur mycket det var av en ren nyfikenhet bara

vad jag tycker om sånt så tycker jag inte om sånt

verkligen inte !!

Men det var allt för mycket snö för att komma in med bilen till gruvan

så det får vänta någon vecka till

därimot så stanna jag till vid Bäcken 

och pulsade ner till den från vägen

men tappade fot fästet och landade på baken

och jag fick mig en åktur ner till bäcken på ryggen 

det blev faktiskt roligt tyckte jag

att kana ner på rumpan och ryggen 

tur att ingen såg mig 

vart fall ingen levande människa 

men en varg eller räv eller ett Lo kanske såg mig 










2 kommentarer:

  1. That must have been a very cold slide... More very interesting pictures!!

    SvaraRadera