#235

 Denna vinyl skiva är min första av Johnny Cash

jag hade många många flera av han en gång i tiden

men flera har försvunnit genom åren

försvunnit genom alla flyttar och utlåning


Min styvfar en gång i tiden var speciell person

och det blev så att även jag blev en speciell person

då jag var med han 

men det är historia nu så det behöver vi inte gå in på mera

Men han gillade Johnny Cash 

Man gjorde det så på den tiden 

och jag gillar han fortfarande

han är en stor legend för mig

som Eddie Meduza är också



 

 

 

6 kommentarer:

  1. ...let there be peace in Ukraine.����

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolutely agree
      This war worries me for the future
      Thank you so much Tom

      Radera
  2. I totally agree with Tom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Me too
      But unfortunately, I think it will be a long war

      Radera
  3. Den LP'n var ju verkligen stor när den kom ut, kändes som det var en av de LP som måste finnas i skivbacken på 70-talet.

    SvaraRadera