#215

 Mars månad






7 kommentarer:

  1. Beautiful photos! I like the old chair and it reminds me of one I found years ago and took it home. I had it for years and gave it away when I moved.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Do not know why a chair stands there in the woods alone
      It may belong to a hunter
      Thanks Bill

      Radera
  2. ...the last one is gorgeous.

    SvaraRadera
  3. Jag lärde mig spela dragspel som 10-åring. Ett fyrradigt knappdragspel från Hagströms. Sedan dess har jag hunnit slita ut ett antal dragspel. Jag spelar än idag. Jularbo är en förebild, liksom Pepparn Pettersson.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din kommentar
      Kul att du nämner pepparn min morfars bror var bekant med han
      och av en annan dragspelare här hemma
      jag blir nog den i släkten som inte för tradionen vidare dessvärre av dragspel

      Radera
  4. Jag ber om ursäkt. Min kommentar hamnade under fel inlägg.

    SvaraRadera