#978

 Jag följer programmet

Allt för sverige som bekant

på svt tv kanalen

Ett program som jag tycker om väldigt mycket 

för jag tycker om fakta program

och historia 

och intressant att få följa personerna ifrån USA i programmet

där dom söker efter sina förfäder och historia ifrån sverige

 

Ibland så kan det dyka upp platser i tv programmet

 som man har besökt själv

som i kvällens avsnitt

av Allt för sverige

I detta program så var dom till Bränntjärn

och i Dan Andersson fotspår


Här var jag i år och i somras för ett besök

Hela albumet kan ses här

https://pentaxfoto.jalbum.net/Bergslags%20Bilder/Br%C3%A4nntj%C3%A4rns%20torpet%20och%20kestina

4 kommentarer:

  1. ...Mikael. I enjoy all of the details that you captured.

    SvaraRadera
  2. Ett bra program. Igår var de vid Veddige och skvaltkvarnarna som finns där i naturen. Där var vi för något år sedan och fotade några av dem. https://kulturinatur.blogspot.com/2021/04/ulvatorpsbackens-skvaltkvarnar-i-veddige_30.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättebra program jag har följt det sedan start
      kul när man känner igen sig ibland

      Radera