#768

 Nu börjar det bli fint i trädgården




















Har jobbat hela dagen i trädgården 

så nu är allt planterat som går att plantera

ja förutom potatisen

dom ska vi sätta i morgon eller så

skönt att våren har kommit till trädgården


Blev även en runda med bilen också 

när jag skulle åka hem ifrån kyrkan 

så tändes motorlampan i bilen 

Inga fel känns eller så

bilen går som den ska

men jag gillar inte tända motorlampor 

och man kommer inte långt utan en fel kods läsare 

den finns hos sonen idag 18 mil härifrån

men han har postat den idag så den har jag nog tills på tisdag 

Min gissning är på motorn

är att den har missat tändningen 

på grund av dåliga tändstift eller tändspole

eller kanske är vev axelgivaren på gång att gå sönder

men jag tror inte på den

för den fungerar eller inte 

inte bara kanske 


Läste även att den kommande windows 12

kommer att bli ännu mera krävande

än windows 11 var eller är 

det kan vara en plan att få igång ny försäljning

av datorer igen ännu mera

4 kommentarer:

  1. ...Mikael, you captured nature beautiful.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Many thanks Tom
      Lovely when it starts to get beautiful in the garden

      Radera
  2. Nature is looking splendid through your camera.

    SvaraRadera