#760

 I väntan på Doktorn



Tog denna bild med mobilen idag

i väntan på att doktorn skulle öppna sin dörr igen

efter min provtagning 


Det är så att jag har en misstänkt lunginflammation 

och samtidigt inte

Hur det nu ska gå till

Antigen så har man det eller inte kan jag tycka

Men doktorn sa att det låter nått ifrån

mina lungor så det lät inget bra

men cp värdet var för lågt tyckte han

men det tyckte inte min fru att det var

när hon fick reda på svaret 

 

Jaja nu har jag vart fall fått ut 

nya tabletter för 568 kr 

så nu hoppas jag att det kan bli en hel natt med sömn

och med utan hosta från min sida

 

Bilden är fotat upp till skolan i byn 

tidigare så hette den centralskolan

vad den heter nu 

ja ni det är en bra fråga !

 

Klockarbergs skolan nu kom det 

4 kommentarer: