#757

 

Vi hade besök av sonen med sin flickvän

nu i helgen som var

Vi skulle få fart på cadillacen efter vintern  vila

men det ville sig inte som vi ville

Oljepumpen läcker som ett såll 

 

På något vis så har jag barn barn med

fast inte på riktigt

det är flick vännens barn 

Men han som är 5,5 år gammal blir ju som ett litet barn barn ändå 

Jag fick faktikst vila mig under söndagen efter dom hade åkt hem igen 

Det tar på krafterna att ha ett barn barn med sig 

Han ropade micke konstant på mig  och att vi skulle hitta på saker 

okej vi tar trädgården då

Nu ska vi kratta sade jag 

och vi krattade hela gräsmattan efter jag hade kört klart

med moss rivaren 

 

Men på Lördagen tidigt så körde vi ner till Västerås

och till Aros marknaden 

Väldigt mycket att se där

Höll på att säga att det är snart större en summer meet 

Stora delar av flygfältet så var det fullbelagt 

av bilar och försäljare 

 

Jag slog ihop dessa nya bilder tillsammans med dom äldre bilderna från samma plats i samma album

 

https://pentaxfoto.jalbum.net/Vehicle/V%C3%A4ster%C3%A5s/ 

10 kommentarer:

  1. ...lots of eye candy here!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes, there was a lot to see there
      Thanks Tom

      Radera
  2. Great gallery, I enjoyed seeing all the photos. You got some great ones, Mikael.

    SvaraRadera
  3. Looks like a good car show

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes, it was very good and we also had beautiful weather
      Thank you Roentare

      Radera
  4. Jadu Micke det tar på krafterna med barnbarn, idag har vi haft vårat barnbarn 3 timmar och på lördag blir det hela dagen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får passa på att vila för Lördagen ;-)
      Nej det är kul med dom små tycker jag

      Radera
  5. Los niños son encantadores y tienen mucha vitalidad y caban agotando a los adultos.
    Muy buena la imagen que has captado.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Children are great fun and create a nice atmosphere
      Thank you very much Ventana

      Radera