#1267

 Ja

Nu har jag kört 2 poster av politik här på bloggen i en följd

så nu har jag vart redigt olydig av mig 

Man ska inte prata politik på en foto blogg jag vet

jag ska försöka att bättre mig i framtiden 

men ibland har jag så svårt att låta bli 

jag gillar att mingla runt 


Om det blir av denna månad så blir det av

jag har för avsikten att besöka idre fjäll och nip fjället 

min dotter vill så gärna se det och vandra upp på städjan 

Hon vill inte absolut följa med mig i skogen här hemma 

men på ett fjäll vill hon besöka 

och visst längtar jag med upp dit

ska det bli så ska det bli nu i september

då marken ligger orange där uppe på fjället av färger 





12 kommentarer:

  1. ...doesn't she like trees?

    SvaraRadera
    Svar
    1. No, she doesn't like the forest and all the insects like mosquitoes and flies and stuff like that
      it can be a little hard even for me sometimes
      Thanks Tom

      Radera
  2. Maravilloso paisaje montañoso. Se ve que tu amor a la naturaleza es bastante grande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes, that's it
      I like nature a lot
      Thank you very much Ventana

      Radera
  3. That would be a special trip to go to the mountain. Lots of beauty and nature.

    SvaraRadera
    Svar
    1. It is very beautiful up there in autumn
      Thanks so much Bill

      Radera
  4. Det blir nog en fin vandring. Kul att hon vill ha med sig farsgubben :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja jag hoppas att vi har vädret med oss sista helgen i denna månad
      Tack Tony

      Radera