#1263

 Ja idag så har det varit mest jobb här hemma för mig

Allt pellets ska in till förrådet i källaren

så det är väl det som jag har hållt på med idag 

Nu är det (bara) 3 pallar kvar av 13 stycken som ska in

dom tar jag in i morgon

Men annars så var jag igång rätt tidigt i morse 

som jag brukar vara när det är helg 

och man får ta sovmorgon om man kan 

sömnen för mig är inte så mycket att skryta med 

jag brukar bara sova när jag är trött 

så det blev en kort vända runt här hemma på byn 

innan jag började med pelletsen 

https://pentaxfoto.jalbum.net/Pictures%20from%20the%20day-Bilder%20fr%C3%A5n%20dagen/2024-09-07


4 kommentarer:

  1. That is a great album Mikael, I love the photos in it. :-D I have a lot of wood that needs cut, so my partner will do it in the coming weeks. I am hoping for a decent winter this year since our summer was nothing!

    SvaraRadera
  2. ...Mikael. you will get a workout moving all of the pellets.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Today I got a real workout
      I feel young and strong 😁
      Thank you so much Tom

      Radera