#1170

 Jag avsluta foto dagen igår

för att stanna till vid Grängshammar

https://pentaxfoto.jalbum.net/Bergslags%20Bilder/Bruk%20och%20Hyttor/Gr%C3%A4ngshammar/

Ja inte vet jag om jag är blind av mig

men många ser denna plats som en skönhet 

och en givande foto punkt 

det gör inte jag !

jag var här 30 december 2010 på en foto träff

tillsammans med foto vänner från fotosidan

det var en kall vinter dag kom jag ihåg 

och vi fortsatte sedan till ulvshyttan som inte ligger långt härifrån

jag kan nog tycka mera om ulvshyttan

miljön där

Men alla är vi olika

och ser på vårt eget sätt

så är det 

jag kan ju tycka att basnäs och kopparverket

är min ögonsten här i riddarhyttan

medans andra inte alls tycker om det 


 Kyrkan tycker jag är vackrast här i grängshammar


och bönderna går det bra för i sverige 

det var 3 barn här som hade en varsin 4 hjuling

och lekte med och körde runt med

såg riktigt roligt ut att se



 

4 kommentarer:

  1. It would be far better for those children to walk, get some exercise, and develop their powers of observation.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maybe they were just having a playful moment
      I do not know
      Thanks David

      Radera
  2. ...that church is a beauty.

    SvaraRadera