#398

 Mental hospital 





8 kommentarer:

  1. ...it looks spooky, beautiful image.

    SvaraRadera
  2. Beautiful, reminds me of a prison.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks, Bill
      It was Sweden's most dangerous people locked up in the past for health care

      Radera
  3. Well done! That really works!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Many thanks Bill
      i will soon try in the program affinity photo also

      Radera
  4. Det är kul att trixa med montage. Gjorde det under åren då jag hade fullversion av Adobe Photoshop. Jag har aldrig blivit vän med Gimp, jag kanske får göra ett nytt försök.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Tony Montage är nytt för mig jag håller på att testa lite
      gimp kan vara lite svårt i början jag ska nu prova i affinity photo också

      Radera