#804

 Jag har fortfarande en ofömåga att kunna

gå längre sträckor på grund av mitt vänstra knä fortfarande

Men med nya tabletter 7 stycken per dag 3 gånger

så börjar mitt knä bli bättre 


Men det hindrar ju inte mig att komma ut i naturen ändå

jag får åka bil och fota

svängde upp mot skälsjöarna 

och körde runt kan man säga i hela parken





jag tycker det ser så fult och skräpigt ut

och snudd på misär i skogen efter skogsbolaget avverkningar


Här var det en gammal och stor skog för några år sedan bara

nu ser det bara tråkigt ut


 



svängde upp till en plats som heter

Lysingsberg 



Men hela berget var försört

Här uppe så fanns det en boplats en gång i tiden

med lada och hus  och öppna fält
har bara sett gamla bilder från denna plats 








Lämnade berget och försökte att komma ner hel med bilen

på den mycket dåliga vägen efter larvfötterna från skogsmaskinerna





och senare så kom jag fram till väg korsningen som tog mig hem igen 

och det blev en rund slinga i skogen

10 kommentarer:

  1. ...a place that I would love to explore.

    SvaraRadera
  2. You take good forest photos. Sorry about your knee pain.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you very much Roentare
      i am getting medicine for the pain i hope it will be ok

      Radera
  3. A beautiful place, it looks refreshing to be out there.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks so much Bill
      Nature's air is wonderful

      Radera
  4. Siempre hay remedios para todos los males. Todo lo que has fotografiado se ve precioso.
    Que tengas una feliz semana. Un abrazo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you very much Ventana
      Have a wonderful week with you

      Radera
  5. It's like you are alone-- the only person in the world.

    SvaraRadera
    Svar
    1. I don't think I understand what you mean Bill
      But I am mostly by myself when I take photos

      Radera