#41

 Updaterat album


Bilder här.......

https://pentaxfoto.jalbum.net/Mixed%20Places/V%C3%A4ster%C3%A5s/


Den 3 april 2020 som var på en fredag

var jag ner till västerås för nått

jag kommer inte ihåg vad jag gjorde där då

kanske bara för att nyfiket se hur det såg ut i en storstad

under dom första veckorna av pandemin av den så kallade corona

som är rätt så bekant nu världen över 

och jag måste säga att det var tomt på stan denna dag 

annars en fredag så brukar det som brukligt

vara rätt så mycket folk ute 

i vanliga fall

trots en tidig förmiddag

men denna fredag var inte som vanlig 

vad jag kan se på bilderna så såg jag

2 personer och en hare

och 2 bussar

2 kommentarer:

  1. ...here, the boats are in storage for the winter.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Same here we have ice on the lake now
      but the big boats are left in the lake all year round

      Radera