#6

 Som jag har tagit upp tidigare var att microsoft

och Linux går lite hand i hand numera med varandra

som nu idag så går det att installera microsoft egna web läsare

Microsoft Edge i Linux 

använder den nu och det är helt som vanligt

märker ingen skillnad mot windows 

jo en sak har jag märkt

det är att jag slipper alla pop upps från microsoft

att även installera även denna app som dom ville att jag skulle göra 

få se vad nästa som kommer från microsoft

om jag skulle gissa så blir det förmodligen outlook 

och kanske delar från office och windows defender 

men det får framtiden utvisa 

3 kommentarer:

  1. ...with Apple I don't seem to have these problems.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Apple uses its own system
      a safe and a very good system I think
      but apple computers are very expensive here in Sweden
      but I would like to have an apple computer with me

      Radera