#25

 Updaterat album


Bilder här.......

https://pentaxfoto.jalbum.net/Bergslagen/Natur/Autumn/

Hösten 2019 så kom snön tidigt

redan i november så låg marken och naturen vit 

har för mig att november räknas som en höst månad

eller också kan den kallas för sen hösten

bilderna dom nytillagda i albumet

är fotade i och kring riddarhyttan 

ser också att jag börjar snart att närma mig slutet

av mitt bild arkiv

och med det sagt så kan det snart för mig att ta mig i kragen

och åka ut för att fota nya bilder 

men problemet är att jag vet inte vart jag ska åka

någonstans snart

men jag får väl hitta på nått

4 kommentarer:

  1. Your winter photos are very majestic. Have a wonderful weekend, Mikael.

    SvaraRadera
  2. ...Mikael, these images are fabulous. The First one is so dramatic!

    SvaraRadera