#1097

 Mina redigerade bilder är inte av AI tekniken

utan det är ifrån programmet gimp 

där man själv får sätta ihop eller redigera en bild

inte alltid en lyckad variant 

Men man gör väl så gott man kan brukar det heta

Varje gång man slår upp en data sida på webben

som pc för alla bara för att ta ett exempel 

så blir man ihåg kommen av AI tekniken

och jag får nog erkänna att jag är nog lite

mättat och trött av AI tekniken 

Nu i helgen så titta jag in på en mobil butik

bara för att tänkte jag 

Intressant hur fel dess personal har om Huawei 

dom brukar säga att dom enbart säljs i Asien numera 

och inte har något eget system numera

jag titta på den nya google pixel 

även den är uppbyggd av AI numera

och den mobilen känner av hur användaren använder mobilen

så den mobilen blir bara bättre med tiden  när den har lärt sig av sin användare hur den använder den och vad den gör med den

så fick jag mig förklarat av hur den fungerar 

av personalen

Undrar bara vart all den datan förvaras någonstans 

och vart den skickas någonstans

3 kommentarer:

  1. ...I have an iPhone and am still trying to learn to use it.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    2. I would like to have someone like that with me
      My wife has an iPhone
      But they are so expensive here in Sweden

      Radera