#1133

 Jag har ett 400 mm 5,6 objektiv

liggandes här hemma 

Ett gammalt manuellt objektiv 

Ikväll så tog jag med mig det för att det skulle få bli använt igen

på lite fågel 















som sagt det är ett gammalt objektiv

och inte något monster

men det får 8,17 poäng av 10 på

Pentax forum 

och ett nytt snittar på ja jag kolla snabbt

men runt 35,000 

men då är det ett Nikon 400mm 4,5 

och det går inte att jämföra med mitt 

detta objektiv blir kul att ta med sig till Gotland i sommar


6 kommentarer:

  1. ...I would love to have a long lens.

    SvaraRadera
    Svar
    1. They can be good to have sometimes if the distance is too far
      Thanks Tom

      Radera
  2. Hace un buen contraste, la blancura de esas aves, con el marrón del terreno.
    Que tengas una buena semana.

    SvaraRadera
  3. The shots are crystal clear and sharp. Love the clean look here.

    SvaraRadera
    Svar
    1. The auto contrast fixed it well
      Thank you Roentare

      Radera